De slagzin en slogan blijven populair. ‘De Slagzinkoning van Den Haag’ – winnaar van meer dan 300 reclamewedstrijden – onthult in deze workshop alle geheimen van dit boeiende reclamevak. U krijgt alle tips en trucs en leert zelf winnende slagzinnen te maken.
Bedenk samen met uw personeel de nieuwe slogan voor uw bedrijf of afdeling.
Gratis vakanties, auto’s en uitjes komen straks ook uw kant op.
Of wilt u soms niet leren winnen?
Uw ‘Slagzinkoning’ doceert aan alle onderdanen en wereldburgers.
Inhoud Workshop: Zo maak je een winnende (slag)zin!
- Introductie
- Slagzinkoning en prijzen
- Bekende slagzinnen
- Hoe kom ik aan winacties?
- Nuttige tips
- Aan de slag
- Inventarisatie
- Workshop Winnaar
Kosten
Onze tarieven staan hier
Wat levert het op
Verbazing, veel gelach en plezier bij zowel deelnemers als organisatie. Prijs voor gezamenlijk gekozen beste slogan.
Voor iedere deelnemer: 20 wintips voor thuis.
Hoelang
2 uur
Waar
Thuis, kantoor, bedrijfskantine, clubgebouw
Meer informatie bij ‘De Slagzinkoning van Den Haag’, Arnold van Mierlo
De ‘Koning van de Slagzinnen’ in Tiswat TV-West